By rád věděl, kde udělal chybu

Zažili ste už to, že by ste dostávali spam na pokračovanie? Nie? Tak teraz sa to dozviete. Nedávno som zverejnil informácie o spame, ktorý ponúkal prvý česko-slovenský tablet. Samozrejme, že som nič neobjednal. A dnes prišlo pokračovanie spamu.


Ako píšem v inom článku, spamy často obsahujú personifikované odkazy a obrázky, pomocou ktorých sa dá identifikovať, či adresát spamu mail otvoril a prípadne na link aj klikol. Aj preto niektoré poštové programy takzvané vzdialené obrázky nenačítavajú a nezobrazujú a v prípade, že kliknete na tlačítko „načítať vzdialené obrázky“, tak vás upozornia na to, že sa pomocou nich dá zistiť mnoho údajov o vás.

No a na základe tejto funkcie odosielateľ zistil, že som si spam prečítal a obrázky pozrel, ale sviňa jedna som nič nekúpil. A tak mi poslal ďalší spam, kde sa dokonca pýta, kde urobil chybu, že som nič neobjednal! Neveríte? Pozrite sa:

Již jsme Vám poslali email s návrhy pro vánoční dárky.

Nebyli jsme však dostatečně atraktivní, protože jste u nás nenakoupili.

Sdělíte nám, prosím, co jsme udělali špatně?

prvnímu emailu

jsem nevěnoval/a

pozornost

raději objednám

ze známého

e-shopu

už jsem všechny

dárky nakoupil/a

 

nechci nikomu

dát elektroniku

 

chci dostat

lepší nabídku

 

Bomba

ceny                      

Neplatím poštovné

ani dobírku

Navíc dostávám

dárky


Pro odhlášení přijímání emailu použijte tento odkaz.

Tak som zvedavý, kedy mi príde tretí mail, že už by si fakt mal niečo kúpiť a neštvať sa. A ani odosielateľa. A fakt som zvedavý, kedy mu dojde, že tých zobrazení obrázkov s personifikovanými linkami je priveľa a že sa to zobrazuje na tomto webe o spamoch a spameroch 😀

Všetky odkazy som samozrejme zo spamu odstránil, tak ako vždy. Al einak, tento spam je skvelým prípadom remarketingu a práce s mailami. Odborníci na marketing by a potešili, ja si z nich opäť urobím posmech.

Add a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *