Fotografia znesie všetko

Presne toto som si pomyslel, keď som videl email s reklamou hotely.cz. Ponúkajú výhodné pobyty v rôznych termínoch a samozrejme svoju extra super výhodnú ponuku dopĺňajú fotografiami, aby nalákali svojich potenciálnych zákazníkov ku kúpe poukazu.

Obrázok je za tisíc slov, to je staré známe porekadlo. Takže prečo vypisovať siahodlhé texty, keď na ilustráciu toho, čo nám chcú predať, môžu použiť jedni fotografiu a tým ľahko vyvolať emócie, ktoré nás privedú k nákupnému rozhodnutiu.

To všetko by bolo v poriadku, keby to bolo v poriadku.

jiznimorava

Lenže táto fotografia nie je v poriadku.

Pretože nás láka k zakúpeniu pobytu v niektorom z hotelov na južnej Morave. A ak by ste si aj zakúpili týždenný poukaz a prešli celú južnú Moravu, tak by ste takýto objekt hľadali márne.

Pretože na obrázku je pútny kostol svätého Jana Nepomuckého na Zelenej Hore v Žďáre nad Sázavou a to je na Vysočine! Tu je odkaz.

Kedysi možno patril okres Žďár do Juhomoravského kraja, ale nikdy to nebola južná Morava. Nehovoriac o tom, že fotka láka k pobytu, ale na obrázku je kostol, v ktorého areáli je iba cintorín.

No ďakujem pekne za takú ponuku. Marketéri hotely.cz by si mali dať nabudúce väčší pozor, akú fotku skombinujú s akým textom a nemali by považovať svojich klientov za blbcov, ktorí nepoznajú krajinu. Ozaj, ktovie, odkiaľ „zobrali“ tú fotku? Vari ju len „nenašli na Google“?

Add a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *