Mimoriadna vianočná ponuka alkohol testerov

Zrejme na vianočnú strunu cieli tentoraz spam od „Tester.sk <interspire@interspire.sk>“, nám už dobre známej firmy z minulého článku. Len sa maskuje za inú firmu. Fakt, že mnoho ľudí počas sviatkov pije alkohol, aj keď budú (musieť) šoférovať auto či autobus, využila na rozosielanie spamu na testery alkoholu v krvi.

Určite aj vám prišiel takýto spam:

Nezobrazil sa vám e-mail správne ? Nenačítalo vám grafiku ? Kliknite SEM


Adresovane: info@domena.sk. Odosielatelom mailu nie je firma uvedena v obsahu reklamy. Toto obchodne oznamenie (newsletter) bolo zaslane na zaklade registracie na niektorom z nasich webov (forum.pohlad.sk alebo games.pohlad.sk), kde registraciou suhlasite s prijmanim newsletteru, resp. obchodneho oznamenia. Odhlasenie mozete uskutocnit prihlasenim sa na uvedene weby s prislusnym loginom a heslom, alebo priamo kliknutim na tento link: Unsubscribe me from this list. Ak ste zabudli prihlasovacie udaje alebo bol vas mail zneuzity napiste na admin@pohlad.sk. V pripade ze vas sprava obtazovala, vopred sa ospravedlnujeme.

koniec spamu.

Všimnite si opäť alibizmu v pätičke spamu.

Firma, ktorá si objednala rozosielanie ponúk na svoje služby a produkty u ďalšej firmy, sa háji tým, že ona nie je odosielateľom spamu. Technicky nie. Viete si ale predstaviť, že firma B na svoje náklady rozošle stovky tisíc mailov len preto, aby urobila reklamu firme A, ktorá na tom zarobí, ale firma B z toho mať nič nebude? Ani v rozprávke.

Ďalšie klamstvo je o tej registrácii. O tom som písal v minulom spam reporte. A vopred sa ospravedlňujú, že mi už druhý raz poslali mail, ktorý som si neobjednal, nesúhlasil s ním a ani ma nezaujíma.

Doba je zlá (čerta starého, tí zlí sú ľudia, čo tú dobu robia) a biznis ide (niektorým) ťažko. Tak treba používať netradičné spôsoby propagácie. Spamovanie mailových schránok užívateľov internetu je nie len nezákonná ale aj neférová praktika. A ak už nemôžeme takéto firmy vypáliť, tak o nich aspoň píšme. Verejne hovorme, ktoré firmy sú neférové v reklame, možno aj v biznise a v reálnom svete ignorujme ich produkty. Máme predsa na výber.

Add a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *