Prečo si na upratovanie kancelárií a firemných priestorov najať upratovaciu firmu?

Každý zamestnávateľ by sa mal snažiť o to, aby jeho zamestnanci boli efektívni a dobre odvádzali svoju prácu. Dobré nápady a tvorivé myslenie aj koncentrácia zamestnancov je podmienená mnohými okolitými vplyvmi a medzi jeden z nich neodmysliteľne patrí tiež čistota priestorov, v ktorých pracujú.

Zamestnanci využívajú počas pracovnej doby elektroniku, stoly, kuchynku, toalety, spoločné priestory a mnoho ďalšieho. Preto je nutné dbať na upratovanie všetkých týchto zariadení a priestorov, aby sa ľudia cítili v práci dobre – trávia tu predsa väčšiu časť svojho dňa.

V dnešnej dobe sa stáva čoraz väčším trendom, že väčšie spoločnosti si dojednávajú pre upratovanie svojich kancelárií a ostatných firemných priestorov špecializovanú upratovaciu firmu. Upratovacia firma sa ľahko a rýchlo postará o všetko potrebné.

Firmy tak volia vhodný spôsob, ktorý je pre nich pohodlnejší, jednoduchší a tiež pre nich predstavuje pomerne lacné riešenie. Spoločnosti využívajú upratovacie firmy, ako jednorázovo tak aj pre pravidelné upratovanie firemných priestorov.

mop

Dnes už nie je potrebné zamestnávať zamestnancov na upratovanie a organizovať ich prácu. To koľkokrát spoločnosť naopak zaťažuje, keďže organizácia upratovacích pracovníkov a nákup čistiacich prostriedkov je mnohokrát časovo náročnejší a firma potom nefunguje úplne efektívne z dôvodu časového vydania na upratovanie priestorov. Každá firma sa špecializuje na niečo, v čom sa snaží byť vo svojom odbore odborníkom. U upratovacích firiem tomu nie je inak. Preto sa firmám oplatí investovať svoj čas do vecí, ktorým aj rozumejú a upratovanie prenechať odborníkom z odboru.

Stačí sa rozhodnúť a dohodnúť si konkrétny deň a hodinu upratovania. Spravidla si firmy najímajú upratovacie firmy na piatok, aby zamestnanci po víkende prišli opäť do čistých priestorov. Špecializovaná upratovacia firma s vyškolenými zamestnancami sa už o všetko ostatné postará sama. Skrátka zákazník si nadiktuje požiadavky a upratovacia firma sa snaží ich dodržať do poslednej bodky.

Ak upratovacia firma naozaj za niečo stojí, zabezpečí úplne všetky činnosti spojené s upratovaním, teda napríklad aj umývanie okien, vytieranie podláh, leštenie nábytku, vynesenie odpadkov alebo dokonca zozbieranie špinavého riadu zo stolov zamestnancov a tak podobne.

Keď má teda spoločnosť veľké priestory, ktoré nemá čas ani chuť upratovať, oplatí sa najať si odborníkov a čakať že počas krátkej doby sa zamestnanci aj vedenie firmy opäť bude tešiť čistým priestorom.

V súčasnej dobe vyspelých technológií nie je jednoduchší spôsob ako si upratovanie kancelárií objednať online. Väčšina upratovacích firiem ponúka na svojich stránkach vyplnenie krátkeho dopytového formulára, kde si spoločnosť stanoví svoje požiadavky a potom už ide len o dohodu s upratovacou firmou na konkrétnych podmienkach.

Ak upratovacie firmy dopytový formulár neponúkajú alebo k nemu z nejakého dôvodu nemá spoločnosť dôveru, stačí napísať email alebo jednoducho zdvihnúť telefón a zavolať.

A aká je cena za tieto služby? Tá už sa odvíja od konkrétnych požiadaviek. Samozrejme je vždy rozumné popísať požiadavky emailom alebo cez dopytový formulár. Vždy je však lepšie, keď sa sama upratovacia firma ponúkne, že si priestory prezrie a na základe prehliadky určí cenu či už jednorazového alebo pravidelného upratovania. Firma má istotu, že je firma lojálna a upratovacia firma zase dopredu vie, čo ju v konkrétnych priestoroch čaká a na ktoré veci sa má vopred pripraviť.

Väčšina upratovacích firiem má cenník stanovený podľa metrov štvorcových a podľa špeciálnych požiadaviek zo strany zákazníka. Samozrejme sa potom líši cena pravidelného upratovania a jednorazového upratovania. Cenu možno však presne vypočítať až individuálne, podľa použitých technológií, prostriedkov a stupňa znečistenia. Preto upratovacie firmy volia variant, že najskôr pošlú zástupcu upratovacej spoločnosti, ktorý po prehliadke celkovú cenu presne vykalkuluje.

Ako by to teda malo vyzerať krok za krokom?

Spoločnosť pošle dopytový formulár, email, alebo zavolá do upratovacej firmy.

Dohovorí sa schôdzka a požiadavky
Spoločnosť navštívi technik upratovania
vykoná prehliadku firemných priestorov
vyhodnotí potreby prevádzky a vaše požiadavky
pripraví ponuku individuálneho riešenia upratovania
nastaví sa optimálny rozsah a početnosť upratovania kancelárií a firmy

Na čo by spoločnosti nemali zabúdať vo svojich požiadavkách na upratovanie?

vysypanie odpadkových košov, doplnenie hygienických sáčkov
vynesenie odpadu vrátane jeho triedenia
utretie prachu z nábytku, parapetov i všetkého zariadenia
kompletné odstránenie ohmatov zo všetkých dverí
vytrenie podlahy a vysatie kobercov
umývanie a čistenie riadu
umytie a vyleštenie kuchynského drezu, kuchynskej linky a utretie elektrospotrebičov

Každá upratovacia firma by mala upratovanie kancelárií prispôsobiť Vašim potrebám! Samozrejmosťou je tiež starostlivosť o čistotu toaliet a kúpeľní.

Upratovanie toaliet a kúpeľní by malo zahŕňať:

čistenie a dezinfekciu umývadiel a toaletných mís
vyleštenie dlaždičiek, umývateľných stien, zrkadiel a zásobníkov
doplnenie hygienických potrieb (podľa požiadaviek)

Dôležitou súčasťou upratovanie kancelárií je odborná kontrola kvality manažérom upratovacej spoločnosti. Vďaka tejto kontrole je následne upratovacia firma schopná vyhodnotiť spôsob a frekvenciu upratovania a zvoliť vždy správne technológie.

Prečo teda voliť upratovaciu firmu? Spoločnosti ušetrí čas, starosti a vo výsledku aj náklady na prevádzku kancelárskych priestorov.

Add a Comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *